Elérhetőségeink
Konzol Game videó játék szaküzlet.
Cégforma: Konzol VideoGame Kft.
Székhely: 1137 Budapest Kresz Géza u. 10.
Telefon: +36 1 611 6859
Mobil: +36 30 323 6392
Mobil: +36 70 531 0414
Adószám: 23888571-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-982940
Nyilvántartásba vevő szerv: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Bankszámlaszám: 10700378-67227738-51100005
Központi email cím: info@konzolgame.hu
Rendelési információs email cím: rendeles@konzolgame.hu
Facebook: facebook.com/konzolgame
Tisztelt vásárlónk! Felhívjuk szíves figyelmét hogy rendelés leadásához kérjük figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásunkat ha azzal minden tekintetben egyet ért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A feltételek tudomásul vételével Ön és a Konzol VideoGame Kft. között online adásvételi szerződés jön létre ami kizárólag elektronikus formában létezik, magatartás kódexre nem utal, nem minősül írásbeli szerződésnek.
Áruházunkban a feltüntetett árak a mindenkori hatályos általános forgalmi adót tartalmazzák.
Üzletünkben az új termékek 27% áfát használt termék esetén 0% áfát tartalmaznak.
Üzletünkben és web áruházunkban az árak eltérhetnek!
Üzletünkben és web áruházunkban az árak Magyar forintban vannak megadva.
Rendelés leadása
Áruházunkban történő vásárláshoz regisztráció nem szükséges. Rendelését leadhatja a termékek egyszerű kosárba helyezésével, majd a személyes adatok magadásával véglegesítheti azt. Rendelését bármikor leadhatja áruházunkban, függetlenül üzleteink nyitva tartásától. Rendelések feldolgozása a rendelést követő munkanapon történik, értesítést küldünk minden beérkezett és feldolgozott rendelésről. Rendelését visszaigazoló automatikus email nem jelenti rendelésnek feldolgozását illetve átadását a futárszolgálatnak. Rendelését a leadást követően visszamondhatjuk vagy részlegesen teljesíthetjük. Részleges teljesítés esetén telefonon egyeztetünk a megrendelővel. Megrendelését követően ha nem kapja meg az automata visszaigazoló emailt lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Véglegesített rendelést módosítani csak emailben vagy telefonon van lehetőség módosítani amennyiben a feldolgozása nem történt még meg.
Tájékoztatás a visszaigazolásról
A visszaigazoló email minden esetben tartalmazza a 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet 18. § sz. kormányrendeltben meghatározott feltételeket.
Vásárlás menete
A kiválasztott terméket szeretné megvásárolni akkor a termék mellett található „kosárba” gomb megnyomásával teheti azt bele a bevásárló kosarába. A kosár tartalmát a felül található kosár ikonra kattintva vagy a kosár megtekintése gomb megnyomásával érhető el. A Kosár nézeten belül tud a megrendelt terméket átellenőrizni, itt van lehetősége a mennyiséget is beállítani. A mennyiség módosítása után a kosár frissítése gombbal érvényesítheti a változásokat. Termék törlés esetén a mennyiség mezőbe írjon 0 és frissítse a kosarat. Vásárlása befejezése a rendelés összesítése gombbal történik. Itt ha nem akar regisztrálni akkor a szállítási adatok megadásával véglegesítheti a rendelését. Ha visszatérő vásárlónk akkor a saját fiókjába való belépéssel véglegesítheti rendelését. A szállítás kiválasztása után a megrendelés elküldésével véglegesítheti a rendelését. A felhasználási feltételek elfogadása kötelező csak a jelölőnégyzet kipipálása után véglegesíthető a rendelés. Rendelés leadása után automatikus email üzenetet küldünk ami a rendelés beérkezését igazolja, a feldolgozás csak ezután kezdődik meg. Ezen emailben szereplő összesítés már minden költséget tartalmaz. Rendelését munkanap 10.oo-14.3o között dolgozzuk fel és adjuk át a futárszolgálatnak. Megrendelt terméke két üzletünk valamelyikében található de csomag feladás csak a Kresz Géza utcai üzletben történik. Ezért a kispesti üzletünkben lévő termékek a rendelést követő napon érkeznek be hozzánk és csak ezt követően tudjuk átadni a futárszolgálatnak.
Termékek a kínálatunkból
A Weboldalon található információk a legnagyobb körültekintéssel kerültek feltöltésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, ha további információra lenne szüksége a megrendelni szándékozott termékkel kapcsolatban kérjük a megadott elérhetőségek valamelyikén keresse bizalommal munkatárasinkat. itt Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. A Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. Az Internet globális jellege miatt a Felhasználó elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség. Amennyiben a Felhasználó a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására. Áruházunkban található termékekről részletes tájékoztatást talál a kiválasztott termék oldalán. Áruházunkban szereplő termékek árai forintban értendőek, a törvényben előírt áfa mértékével növelve, szállítási költséget nem tartalmaznak. Csomagolási díjat nem számítunk fel.
Házhozszállítás
Online webáruházunkban leadott rendeléseket szerződött partnerünkkel az MPL futárszolgálattal kézbesítjük az ország egész területén. Minden leadott rendelést munkanapon 24 órán belül feldolgozzuk majd átadjuk a futárszolgálatnak kézbesítésre. A 24 órás rendelés feldolgozás a Black Friday és a karácsonyi időszakra nem vonatkozik, ebben az időszakokban a csomagok feldolgozása több időt is igénybe vehet. A kiszállítás/áruátvétel időpontjának módosítását kezdeményezheti kollégánkkal amennyiben a futárszolgálat által megadott időpont önnek nem megfelelő. Kézbesítés a feladást követő munkanap 08.00-18.oo óra között végzik. Telefonos elérhetőségét a futárnak átadjuk aki abban az esetben keresi ha nem találja a megadott címen vagy időpontot szükséges egyeztetni. Fizetni a futárnál, jelenleg csak készpénzzel van lehetősége. A Vásárló köteles a megrendelt Termék(ek) mennyiségi és minőségi megfelelőségét a kézbesítést, illetve átvételt követően késedelem nélkül ellenőrizni. Ennek keretében a Vásárló a csomag kibontásával egyidejűleg köteles meggyőződni a Termék észlelhető hibáiról, valamint arról, hogy a termék megfelel-e a rendelésben rögzített és visszaigazolt terméknek, a megrendelt mennyiségnek. Amennyiben a Vásárló a kézbesítést végző futár jelenlétében a csomag kibontásakor észleli, hogy a termék sérült, esztétikai vagy egyéb hibával rendelkezik, a termék, illetve termékek átvételét megtagadhatja, és a terméket vagy termékeket az erre rendszeresített űrlap egyidejű kitöltésével a futárral visszaküldheti. A számlát és ha van garancialevél a vásárolt termékhez azt a csomagon belül fogja megtalálni. Fenntartjuk a jogot, hogy árainkat, termékeink szállítási határidejét és a vásárlási feltételeket előzetes tájékoztatás után és csak indokolt esetben a vásárló beleegyezésével megváltoztassuk. Ha vásárló nem ért egyet a megváltozott tényállásokkal azon esetben kötelezettség nélkül elállhat megrendelésétől. A változtatások a webáruházban történő megváltoztatás után lépnek életbe. Beszerzési (így eladási) áraink a napi pénz és árupiaci változások függvénye, amelyek általunk nem befolyásolhatóak. Amennyiben a vásárló bizonyos feltételekkel nem ért egyet, a vásárlással fel kell hagynia. A meghirdetett áraink csak az adott pillanatban történő rendelésre, az azt követő “visszaigazolt” státuszú elektronikus üzenettel együtt érvényesek, és az említett paraméterek függvényében változhatnak.
Szállítási díjak:
- Alap szállítási díj: 1.890 Ft.
- Ingyenes szállítással hirdetett termékek: 0Ft.
- Szállítási idő: a visszaigazolást követő 1-3 munkanap
Téves megjelenítés
Amennyiben Eladó minden gondossága és körültekintése ellenére hibás ár kerül feltüntetésre a weboldalon, akkor az Eladó nem köteles a terméket/szolgáltatást hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. Vásárlót ezen elállási jog indokolás nélkül megilleti. Hibás árnak minősül különösen, de nem kizárólagosan: nyilvánvalóan téves, a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától, vagy a piaci árszintjétől jelentősen eltérő ár, ideértve a „feltűnő értékaránytalanság” esetét is; valamint esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os ár.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az Elektronikus Kereskedelmi Szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadók.
Megrendelt termékek személyes átvétele
Áruházunkban megrendelt termékeit személyesen is átveheti bármelyik üzletünkben . A rendelést követően visszaigazoló emailt kap a rendelése feldolgozásáról. Ha a termék készleten van akkor a megadott üzletben a visszaigazoló emailt követő 3 napon belül tudja a megvásárolt áron átvenni a megrendelt terméket. 72 óra után rendelése automatikusan törlésre kerül a megrendelt terméket ezek után csak az aktuális weboldalon feltüntetett áron tudja megvásárolni.
Termék át nem vétele
Online áruházunkban megrendelt terméket a rendelés napján 14.30-ig módosíthatja vagy törölheti. Ezek után termékét szerződött csomagszállító partnerünknek átadjuk, rendelés lemondásra nincs lehetőség. Csomag feladást követő cím módosítás miatt kérjük telefonon keressen minket. Megrendelt termékét a feladást követő 1-2 napon belül a szerződött partnerünk kézbesíti. Felhasználó tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelt termékkel egyidejűleg a termék kiszállítását is megrendeli a Felhasználó, abban az esetben a termék kiszállításáért költség merül fel, melyet a Felhasználó köteles kiegyenlíteni. A kiszállítás pontos költségéről az Üzemeltető a Felhasználót a megrendelést megelőzően tájékoztatja, és a megrendeléssel egyidejűleg a Felhasználó tudomásul veszi, hogy a termék árán kívül köteles a kiszállítás díját is megfizetni abban az esetben, amikor a kiszállítást is megrendelte. Általános kiszállítási díjakról a Felhasználó a „házhozszállítás” menü pont alatt előzetesen is tájékozódhat. A szállítás költségét a rendelés menü pont, a kosár összesített összege, és a számla is tartalmazza. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a megrendelés gombra kattintással kötelezettséget vállal a szolgáltatás ellenértékének megfizetésére.
Fizetési lehetőségek
- Készpénzes fizetés a kiválasztott üzletben a termék átvételekor
- Kártyás fizetés az üzletben 100.000Ft.-ig, 100.000Ft-ot meghaladó fizetés esetén azonnali utalás
- Előre utalás akár személyes akár csomagküldés esetén, előzetes egyeztetés szükséges
- Készpénzes fizetés csomagküldés esetén a futárnál
- Kártyás fizetés csomagküldés esetén a futárnál. Itt megnézheti, hogy az ön szállítási címén van-e lehetőség kártyával fizetni a futárnál. PDF
Digitális tartalmakra vonatkozó szabályok ESD termékek
ESD termékek: játékok, felhasználói szoftverek, vírusirtó programok.
Ezen termékeket csak bankkártyás fizetés esetén van lehetőség megvásárolni.
Termékek átvétele elektronikusan lehetséges.
Rendelés menete:
- Megvásárolni kívánt termék kiválasztása a weboldalról.
- Bankkártyás fizetés a megfelelő szolgáltató felületén
- Adatok megadása a fizetés jóváhagyása
- Sikeres fizetés esetén vevő részére a licenckulcs átadása digitális formában
Az ESD megrendelési és fizetési feltételek elfogadásával, Ön tudomásul veszi, hogy a megrendelés gombra kattintva a rendelés és kiszámlázás azonnal létrejön.
Sikeres tranzakció esetén a termék vissza nem váltható elállási jogot nem képez , pénz visszafizetés nem lehetséges!
Az Eladó digitális adattartalmakat, azaz digitális formában előállított vagy nyújtott adatot (többek között, de nem kizárólagosan: szoftver, film, előfizetésre jogosító digitális kód stb. továbbiakban: ’digitális adattartalom’) is értékesít a weboldalon keresztül. Jelen pontban foglalt értékesítés esetén a digitális adattartalom értékesítésére nem tárgyi adathordozón kerül sor. Vevő a megrendelés leadásával tudomásul veszi, hogy digitális adattartalom értékesítése esetén, fizikai termék (CD, DVD lemez, tok, nyomtatott anyag) nem kerül a részére átadásra. Digitális adattartalom megrendelése és a vételár kifizetése esetén az Ügyfél az általa megadott email címre egy általa felhasználható kódot kap, amelynek felhasználásával az emailben megadott linken keresztül vagy önmagában a kóddal tudja a digitális adattartalmat letölteni, vagy aktiválni. Vevő tudomásul veszi azt, hogy ilyen esetben a digitális adattartalom letöltése, aktiválása, illetve maga a cselekmény, amellyel a megrendelt digitális adattartalmat használni tudja külső weboldalakon/ eszközön történik, amelyhez internetelérés vagy speciális eszköz szükséges vagy lehet szükséges. Vevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a kód a Rendelések oldalon is elérhetővé válik, amely belépést követően tekinthető meg.
Vevő tudomásul veszi, hogy a digitális adattartalom letöltéséhez/aktiválásához szükséges kód a sikeres fizetést követően lesz elérhető a részére. Ez az adott sikeres tranzakciótól függően pár percet, néhány órát is igénybe vehet. Az Eladó törekszik arra, hogy a teljesítés minden esetben még a tranzakció napján megtörténjen.
Vevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy digitális adattartalom megrendelése esetén a kód a beérkezést követően azonnal felhasználható. Mindezek alapján Szolgáltató a lehető legteljesebb mértékben kizár minden olyan felelősséget (beleértve a kártérítést, visszatérítést is), amely abból ered, hogy a vevő nem megfelelő email címet adott meg, vagy az email címéhez nem fér hozzá. Vevő köteles olyan email címet használni, amelyhez ő hozzáfér. Vevő semmilyen kártérítése nem jogosult azért, mert nem megfelelő email címet használt, vagy tévesen adta meg az email címét, még akkor sem, ha ez gépelési hiba miatt következett be. Mindez azt jelenti, hogy vevő köteles gondoskodni arról, hogy a kódhoz csak ő férjen hozzá, és amennyiben a Weboldalt nyilvános helyen használja, akkor köteles arról gondoskodni, hogy a kódhoz illetéktelen személy nem férjen hozzá (ideértve, de nem kizárólagosan: kijelentkezés elmulasztása). Ilyen esetekben az Ügyfél új kód igénylésére nem jogosult.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének m) pontja alapján a nem tárgyi adathordozón nyújtott adattartalom tekintetében vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes belegyezésével kezdte meg a teljesítést és vevő beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy a teljesítést megkezdését követően elveszíti a Korm. rendelet 20. § -ban részletezett elállási jogát. Vevő tudomásul veszi, hogy a Megrendelés leadása és a termék vételárának kifizetése előzetes beleegyezésének minősül, ugyanis a megrendelési folyamat során erről folyamatosan tájékoztatást kap. Ügyfél tudomásul veszi azt is, hogy ezt követően a Korm. rendeletben meghatározott 14 napos elállási jog nem illet meg.
Vevő tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt jótállási és vagy kellékszavatossági szabályokat a digitális adattartalom speciális jellegének megfelelően kell értelmezni.
Jótállás
A jótállási idő a tényleges teljesítéssel kezdődik, tartamát az ún. kötelező jótállás esetében az azt rendelő jogszabály, míg szerződéses jótállásnál a felek megállapodása határozza meg. A kötelező jótállás időtartama sávosan a vételárának függvényében változik, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja.
A jótállás időtartama a termék vételárának függvényében:
-10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 12 hónap jótálás
-100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 24 hónap jótálás
-250 000 forint eladási ár felett 36 hónap jótálás
-10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség
Garanciális ügyintézés
Cégünk hivatalos partnerei és termékforgalmazói a Sony Europe Limited Magyarország, Microsoft Magyarország és a Nintendo Company Limited cégeknek.
Garanciális hibák esetén a kérjük keresse fel a hivatalos szervizeket.
Sony Playstation termékekkel kapcsolatos hiba esetén:
-Hivatalos Sony Playstation márka szerviz: TriWarden Kft.
1091 Budapest Üllői út 53/a
Telefon: 061/7824995
-Sony Playstation ügyfélszolgálat: +36 1 677 7317
Hétköznap 9.oo-17.oo között hívható
-Sony Playstation termékekkel kapcsolatos információk: https://www.playstation.com/hu-hu/
Nintendo termékekkel kapcsolatos hiba esetén:
Hivatalos Nintendo márka szerviz adatai: Tri Force Kft.
Elérhetőségei: 1171 Budapest Berky Lili utca 36.
Telefonszám: +36 1 2587809
-Nintendo termékekkel kapcsolatos információk: www.nintendo.hu
Microsoft Xbox termékekkel kapcsolatos hiba esetén:
Hibás Microsoft termékek esetén a Microsoft Support elérhetősége:
-Microsoft Xbox ügyfélszolgálat: 0680 018590
-Microsoft Xbox termékekkel kapcsolatos információk: https://www.xbox.com/hu-hu
HORI termékekkel kapcsolatos hiba esetén:
FixDirect Kft.
1033 Budapest Huszti út 34.
Telefon: + 36 (1) 452-4670
KRUPS Dolce-Gusto termékekkel kapcsolatos hiba esetén:
A hivatalos szervizek listája itt megtalálható: Szervizek
Dolce-Gusto termékekkel kapcsolatos információk: https://www.dolce-gusto.hu/
Szavatosság
Hibás teljesítés esetén a Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négy féle szavatossági jog illeti meg a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény(ún. elállás).
Vevőnek szerződés létrejöttét igazoló dokumentumokat (számla, blokk, vásárlási bizonylat..)bemutatni szükséges, ennek hiánya jogvesztő vevő terhére.
Minden vevő által bejelentett szavatossági illetve jótállási igényről cégünk jegyzőkönyvet vesz fel. Jegyzőkönyv másolatát vevő részére átadja. Abban az esetben ha eladó helyszínen nem tud vevő jótállási vagy szavatossági igényeiről nyilatkozni úgy a törvény által meghatározott időn belül értesíti vevőt az igény elbírálásával kapcsoltban. Elutasított igény esetén az indoklást tartalmazni fogja az értesítés.
Kellékszavatosság:
A Vevő a cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szabályai szerint.
A Vevő – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Vevő a vállalkozással (Konzol VideoGame Kft.) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a cég nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ha a Vevő az adásvételi szerződést teljes egészében vagy az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy a Vevőnek a vállalkozás költségére vissza kell küldenie a vállalkozásnak az érintett árut és a vállalkozásnak haladéktalanul vissza kell térítenie a Vevő részére az érintett áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru átvette.
Termékszavatossági igényét Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Elállási jog gyakorlása
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a vásárló és a cég közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt harmadik személy a fuvarozótól átveszi azt. Vevő a megrendelés és a kézbesítési idő között is élhet elállási jogával. A termék visszaküldésének költségei a vevőt terheli.
Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a következő esetekben sem:
- A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a eladó a teljesítést a vevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és vevő tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti
- Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ
- Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza
- Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel
- Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta
- Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében
- Nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
- Jelentéktelen hiba miatt
Eladó vevő részére a termék vagy elállási nyilatkozat beérkezését követően az érvényes jogszabályok alapján 14 napon belül visszatéríti a vételárat.
A visszatérítés során az eredeti tranzakció során alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; ezen visszatérítési mód alkalmazásából vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
Vevő köteles az árukat és a mellékelt blokkot, számlát és egyéb vásárlást igazoló dokumentumot késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés eladó részére történő megküldésétől számított 14 napnál nem később visszaküldeni vagy eladó székhelyén átadni azokat.
Eladó nem köteles megtéríteni vevő által alkalmazott eltérő szállítási mód alkalmazásából eredő többletköltséget.
A visszatérítést eladó minden esetben jogosult addig visszatartani amíg vevő a megrendelt terméket valamelyik székhelyére vagy telephelyére el nem juttatta, azt hitelt érdemlően igazolni tudja.
Vevőnek fokozottan ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a vevőt terheli.
Amennyiben vevő élni szeretne elállási jogával lehetősége van ezt jelezni telefonon, email-ban illetve postai levélben. Postán feladott levélben a feladás dátumát, telefonos elállás bejelentése esetén a hívás napját, digitális levél beérkezése esetén a beérkezés napját vesszük figyelembe. A visszaküldeni kívánt terméket posta vagy futárszolgálat által lehetséges. Utánvételes, portós csomagot ezen esetben nem áll módunkban átvenni.
A vevő és a eladó közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletek itt érhetőek el.
Vevő egyéb panaszával is megkeresheti eladót ezen szerződésben található elérhetőségek bármelyikén.
A Vevő részéről írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14
napon belül a cég székhelyére postai vagy elektronikus úton.
Elállási nyilatkozat minta PDF
Panaszügyintézés
A panaszok bejelentésére a központi email címünkön, telefonszámunkon, illetve levélben vagy személyesen mindkét üzletünkben van lehetőség. Kollégáink a felvett panaszt megvizsgálják és a szükséges lépéseket megteszik a probléma rendezése érdekében. Ha a vevő a panasz kezelésével nem nem ért egyet, vagy nem lehetséges az azonnali kivizsgálás, úgy jegyzőkönyv felvétele szükséges. Telefonon vagy levélben tett panaszokra maximum 7 napon belül válaszolnak kollégáink. Ezen estekben az adatok megadása szükséges. Ha nem sikerül rendeznünk a jogvitát cégünk és a vásárló között megnyugtatóan akkor a lenti szerveknél élhet jogorvoslattal.
Jogorvoslat
Budapesti Békéltető Testület
Kérelem benyújtásának módjai:
Postán: 1253 Budapest, Pf.:10.,
-E-mail útján: bekelteto.testulet@bkik.hu;
– weboldalunkon keresztül, https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa
– https://uj.bekeltetes.hu/publikus/online-ugy-inditas
Telefonos ügyfélszolgálatunk üzemel, a +36-1-488-21-31
(H-CS: 08:00- 15:30-ig, P: 08:00-13:00-ig)
Nemzeti fogyasztóvédelmi hatóság
Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1051 Budapest Sas u. 19. III: em.
Telefon. 061-450-2598
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Hatósági Tanácsadó Iroda
Cím: 1051 Budapest Sas u. 19. fsz.
Személyes ügyfélszolgálat:
Hétfő 9.00-12.30
Kedd 9.00-13.00, 14.00-16.00
Szerda 13.00-16.00
Csütörtök 9.00-13.00
Péntek 10.00-12.00
Telefonos ügyfélszolgálat: 061-450-2598
Hétfő-Csütörtök 9.00-13.00, 14.00-16.00
Péntek 10.00-12.00
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Honlap: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Cím: 1125 Bp. Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Levelezési cím: 1530 Budapest PF.:5.
Telefon +36 1 391 1400
Fax: +36 1 391 1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap: http://naih.hu/index.html